Beneficiile consumului de cireşe

Beneficiile consumului de cireşe


Beneficiile consumului de cireşe

CireseCine nu-şi aminteşte de anii copilăriei când fiecare dintre noi abia aşteptam să vină vara şi să se coacă cireşele. Preferam să nu mai mănânc nimic altceva decât cireşe, să simt gustul lor dulce şi aromat. Cu timpul am aflat că cireşele nu sunt folosite doar pentru gustul lor, ele având o mulţime de pro­prie­tăţi, pe care numai citindu-le îţi vine să pleci la piaţă.

Cireşele sunt fructe foarte bogate în vitaminele A şi C, B6, si E, în săruri minerale, mai ales potasiu, dar şi în magneziu, fier, fosfor, cupru, mangan,  şi în fibre, zaharuri şi acizi organici. Cantitatea de vitamine se măreşte cu cât cireşele sunt mai coapte.

Cireşele sunt fructe cu o importantă sursă de apă vegetală care este foarte utilă în curăţarea organismului. Ele remineralizează organismul şi favorizează digestia.

Dacă sunt consumate zilnic, cireşele ajută la prevenirea gutei prin scăderea nivelului de acid uric din sânge, reduce riscul îmbolnăvirii de cancer de intestin. Ele ne întăresc sistemul imunitar şi ne ajută să luptăm împotriva bolilor cronice: obezitate, afecţiuni cardiace, renale, hepatice, cancer şi îmbătrânire prematură.

O cură cu aceste fructe scade efectele stresului şi sporeşte atenţia distributivă.

Voi stiţi şi alte beneficii ale cireşelor? Consumaţi des aceste fructe când este sezonul lor?

Recomandă prietenilor

Părerea ta?