Consumul de ciuperci este benefic deoarece această hrană este bogată în minerale precum zincul, seleniul, fosforul și potasiul.

Credeți sau nu, ciupercile sunt foarte hrănitoare . La urma urmei, oamenii care nu mănâncă carne folosesc adesea ciuperci pentru a-și îmbogăți felurile de mâncare și, de asemenea, să se bucure de o mâncare asemănătoare cu puiul.

Ciupercile sunt adesea adăugate la risottos și omlete. Cu toate acestea, le puteți savura în multe alte moduri și le puteți combina cu diferite tipuri de ingrediente. De fapt, ele merg foarte bine cu diferite condimente și condimente. Ele pot fi consumate la cald sau la rece.

Beneficiile consumului de ciuperci

Îți plac ciupercile? Credeți că le mâncați destul de des? Dacă sunteți îndoieli, aruncați o privire la unele dintre beneficiile lor de mai jos. Diverse studii evidențiază faptul că ciupercile sunt o hrană excepțională.

Odată ce ați învățat toate beneficiile pe care le oferă mâncărurile de ciuperci, nu veți ezita să le includeți în dieta dvs. mai des!

1. Sunt o sursă excelentă de antioxidanți.

Ciupercile au multe substanțe nutritive esențiale. Unul dintre ele este seleniul, un mineral cu  proprietăți antioxidante care ajută la menținerea elasticității pielii, întărește sistemul imunitar și contracarează toxicitatea metalelor grele găsite în mediul înconjurător din cauza poluării.

Prin urmare, putem spune că, în general, ciupercile vă ajută să vă mențineți sănătatea pielii , mai ales atunci când vine vorba de prevenirea îmbătrânirii prematură .

2. Acestea conțin potasiu și fosfor.

Ciupercile sunt, de asemenea, bogate în două minerale esențiale: potasiu și fosfor. Primul ajută organismul să aibă o funcție normală neurologică și musculară, să mențină tensiunea arterială normală și să conducă electricitatea (care este esențială pentru funcția inimii și contracția musculară ). De asemenea, joacă un rol în echilibrul osmotic și producția de proteine ​​(din aminoacizii săi).

Între timp, organismul are nevoie de fosfor pentru a produce proteine ​​pentru creșterea, întreținerea și repararea celulelor și a țesuturilor . Prin urmare, ea joacă un rol în formarea osoasă și a dinților și, de asemenea, vă ajută să vă păstrați părul și pielea sănătoase. În plus, fosforul contribuie la funcționarea renală sănătoasă, semnalul nervos și contracția musculară.

3. Ciupercile sunt bogate în vitaminele B.

Ciupercile sunt bogate in vitamine B, substanțe care joacă un rol în metabolismul celular , astfel încât organismul poate obține energia de care are nevoie .

Sunt, de asemenea, bogate în niacin (vitamina B3), vitamina B6 (piridoxina) și cobalamina (vitamina B12).

4. Ele vă ajută să vă simțiți plini.

Un alt beneficiu al consumului de ciuperci este acela că acestea oferă o cantitate bună de fibre și, prin urmare, ajuta la reducerea apetitului . Un truc bun pentru a evita supraalimentarea și gustarea între mese, fără a vă înfometa, este de a adăuga o mică parte din alimente bogate în fibre la feluri de mâncare.

O bună alternativă pentru a spori acest efect sunt salatele. Încercați să combinați ciupercile cu legume verzi și cereale integrale. Veți vedea că acest lucru vă va ajuta să preveniți consumul de alcool.

Bucurați-vă de beneficiile consumului de ciuperci

În general, consumarea de ciuperci ajută la completarea unei alimentații echilibrate și, de asemenea, vă ajută să preveniți gustările între mese. Sunt sănătoase, ușor de făcut și foarte gustoase.

Consuma-le cât mai mult posibil în diferite rețete pentru a vă bucura de beneficiile unui aliment foarte sănătos.