Toată lumea știe că micul dejun este cea mai importantă masă pentru că te umple cu energie pentru a face față zilei în cel mai bun mod posibil. V-ați gândit vreodată de ce se sugerează adăugarea fulgi de ovăz la prima masă a zilei? Ei bine, citiți mai departe pentru a afla!

Cele mai bune beneficii ale fulgilor de ovăz

Este depurativ: datorită cantității mari de aminoacizi pe care îl conține ovăzul, stimulează producția de lectină în ficat. Acest lucru ajută organismul să elimine deșeurile. Mâncarea este bună pentru curățarea pereților arterelor deoarece fibrele „creează o barieră” în depozitele de grăsimi care se acumulează în ele și care pot provoca o mulțime de probleme de sănătate și colesterol.

Ajută la controlul nivelului de zahăr din sânge: este o veste bună pentru persoanele care suferă de diabet. Cu siguranta trebuie sa adaugi acest aliment în dieta ta pentru a îmbunătăți digestia amidonului și pentru a păstra nivelurile glicemice stabile, mai ales după ce ai mâncat.

Îmbunătățește digestia: Fulgii de ovăz ajută la reducerea acizilor vezicii biliare, care facilitează tranzitul intestinal și previne constipația. De asemenea, păstrează sațietate pentru mai mult timp, ceea ce reprezintă o alternativă bună pentru persoanele care se îndreaptă spre o dietă.

Fulgi de ovaz cu lapte

Are proteine foarte valoroase: în acest produs sunt un total de opt aminoacizi esențiali. Astfel, este o sursă de proteine bune. Această calitate îi permite să formeze țesuturi noi în organism.

Fulgi de ovăz este anticancerigen: există studii diferite privind proprietățile acestui boabe ca o forță protectoare împotriva cancerului, o boală foarte frecventă în zilele noastre. Acest lucru se datorează produselor fitochimice pe care le conține. Astfel, vă sugerăm să o consumați zilnic pentru a reduce posibilitatea contractării cancerului de sân sau de colon .

Este bine pentru inima ta: Acest lucru se datorează conținutului său de omega 3 și a acidului linoleic, cunoscut sub numele de „grăsime bună”, care contribuie la reducerea colesterolului rău (LDL).

Fulgii de ovăz ajută sistemul nervos central: datorită vitaminelor B din fulgi de ovăz, menține și echilibrează funcționarea sistemului nervos.

Împiedică problemele tiroidiene, în special hipertiroidismul. Acest lucru se datorează faptului că conține iod, un mineral care ajută funcționarea corectă a glandei tiroide.

Acest aliment previne, de asemenea, osteoporoza: Acest lucru se datorează faptului că are nivelul necesar de calciu pentru sănătatea osoasă bună și previne demineralizarea.

Vă ajută să pierdeți greutatea: din acest motiv, ar trebui să-i consumați pe stomacul gol sau la micul dejun, împreună cu lapte de soia, suc de portocale sau nuci.

Făina de ovăz este una dintre cele mai bune surse de energie și de aceea vă recomandăm să luați primul lucru dimineața sau înainte de prânz, în special pentru persoanele care lucrează multe ore sau trebuie să studieze pentru un examen.

Este un aliat imens în tratamentele de înfrumusețare: puteți profita de proprietățile fulgilor de ovăz în afară de faptul că îi consumați. Puteți, de asemenea, să-i utilizați local (extern) cu o cremă hidratantă pentru a o transforma într-un exfoliant cu adevărat uimitor. Este mult mai ieftin decât orice alt tratament de înfrumusețare.

Cum să mănânci fulgi de ovăz

Acestea sunt cele mai bune moduri de a adăuga aceste cereale minunate la dieta zilnică.

Smoothie de fulgi de ovăz: adăugați un măr, banane, pere, lapte sau iaurt, împreună cu câteva linguri de fulgi de ovăz, la un blender și amestecați bine. Puteți bea acest delicios preparat în orice moment al zilei. Puneți și puțin zahăr, dacă este necesar.

Clătite: pot fi sărate sau dulci, în funcție de preferințe. Pregătiți-le cu fulgi de ovăz și lapte și apoi serviți cu legume, gem, fructe etc.

Pâine de ovăz: Aceasta este ca o pâine din făină de grâu integral cu adevărat delicioasă. Puteți adăuga scorțișoară și nucșoară la ea. Nu uitați să adăugați drojdie astfel încât să se ridice în cuptor. De asemenea, puteți adăuga stafide, semințe, nuci, ciocolată etc.

paine de ovaz

Fursecuri de fulgi de ovăz: Sunt opțiuni grozave de gustare. Le puteți prepara cu cacao, migdale sau nuci.

Ca ingredient în salate: adăugați ceapă cubată, roșii, cartofi fierți, castraveți, salată verde, morcovi rași, orice vine în minte și apoi o atingere specială: fulgi de ovăz. Ar trebui să fierbeți (cu sare, dacă doriți) timp de 25 de minute, presați-l și clătiți-l cu apă rece în prealabil.

Pentru a acoperi legumele și carnea: În loc să utilizați pesmet sau făină, puteți folosi acest produs pentru a face vinete, carne de pui, pește, carne etc.

Pentru micul dejun: Acesta este cel mai popular mod de a mânca. Puneți fulgi de ovăz în lapte sau iaurt. Unii oameni dau cu ei direct în suc de portocale. Vă va ajuta să preveniți constipația și vă va oferi și o mulțime de energie.

Sursa: steptohealth.com