Dezamăgire mare, Allview! Cat de bine își fac treaba angajații companiei

De asemenea, ai putea dori...

5 răspunsuri

  1. Diana spune:

    OPC 🙂
    Poate dupa cateva amenzi vor acorda mai multa atentie clientilor 🙂

  2. Electro & IT spune:

    Se pare ca relatia ta cu ei este una intrata sub semnul incompatibilitatii de orice fel. Cel mai bine ar fi sa-i ocolesti. Ori e ghinion, ori e ghinion.
    Patania ta explica de ce producatorul trebuie sa ramana producator, distribuitorul – distribuitor, iar cel care face comert – sa ramana doar la comert.

  3. yotta spune:

    @Eletro & IT. Nu neapărat. Emag e cu conerțul, nu? Dar comerțul ăsta tre’ sa aibă și un pic de service. Ei bine, eu am pațit-o cu Depanero (ăia care repară și cuiele pe care le vâri în priză – cum zice reclama), compania de service a Emagului.
    O poveste similară cu Regenersis, cei care (nu) repară echipamentele de la Vodafone…

    Deci, e bubă de management dezinteresat de părerile clienților. Lasă angajații ăia să facă ce le bubuie.

Părerea ta?