eMAG, o companie care își respectă clienții

Update: eMAG, cel mai mare retailer online din regiune, a înregistrat duminică, 23 noiembrie, în intervalul 20.30-22.59, o eroare la încărcarea prețurilor pentru anumite produse resigilate. Eroarea a determinat prețuri de vânzare cuprinse între 1 leu și 8 lei pentru o gamă largă de produse…

„Satisfacția clientului este foarte importantă pentru noi și vom onora absolut toate comenzile, iar produsele vor fi expediate rapid”, declară Iulian Stanciu, directorul general eMAG. (sursa)

După faza de aseară când eMAG a avut o eroare pe site și toate produsele resigilate au fost la prețul de 1 leu bucata, această mare companie dă dovadă că se respectă. Altfel spus, obrazul subțire cu cheltuială de ține, după cum bine zice Arhi.

Zoso ne spune că a fost anunțat pe sms de Iulian Stanciu de la eMAG „că valoarea (reală a) comenzilor de aseară a depășit 1 milion de lei și că se vor livra toate comenzile”.

emag-resigilate

Sursă poză: Zoso

După succesul pe care l-au avut vineri, a venit și ghinionul peste ei. Cei care au fost pe fază s-au făcut de un Samsung Galaxy S4 sau de vreun ultrabook.