Graph Search, noul motorul de căutare de la Facebook

Graph SearchFacebook va lansa cât de curând noul său motor de căutare de conţinut numit „Graph Search”. “Noul serviciu le va permite utilizatorilor Facebook să efectueze căutări naturale de conţinut în cadrul reţelei de socializare”, a spus Mark Zuckerberg, preşedintele Consiliului de administraţie al companiei, conform BBC News online. Zuckerberg a mai afirmat că Graph Search nu este un concurent direct al Google pentru că noul serviciu nu este unul de căutare în sens larg pe internet, ci doar pe Facebook.

Serviciul va ţine cont de criteriul respectării dreptului la viaţă privată, afişând doar rezultate de conţinut de pe Facebook care sunt distribuite şi sunt accesibile utilizatorului ce efectuează căutarea.

Criteriile de căutare ale Graph Search sunt următoarele:
1 – valoarea informativă
2 – proximitatea temporală
3 – interesul “prietenilor” de pe pagina utilizatorului care efectuează căutarea, interes determinat prin numărul de “like-uri

Pentru cine vrea să activeze cât mai repede Graph Search, clic aici şi în josul paginii este un buton de înscriere numit Join Waiting List, pentru a afla când puteți începe să utilizați acest motor de căutare.