Ce servicii ce vă nemulţumesc la cele două mari companii, Telekom România şi RCS-RDS?

nemultumiri-servicii-oferiteRCS-RDS şi Telekom România sunt singurele companii de la noi din ţară care pot oferi integrat serviciile de televiziune, telefonie mobilă, telefonie fixă şi internet fix. Vodafone nu are internet fix şi TV, orange nu dispune de internet fix, iar UPS-ului îi lipseşte telefonia mobilă. Din acest motiv, cei mai mulţi consumatori se îndreaptă către RCS-RDS şi Telekom.

În ultima perioadă, cele două companii de telecomunicaţii, RCS-RDS şi Telekom România, se întrec în oferte care mai de care mai tentante încercând fiecare să atragă cât mai mulţi clienţi de partea lor. Dar, pe lângă plusurile cu care vin cele două companii, se constată şi unele neajunsuri, fie din cauza echipamentelor folosite, fie a personalului care sunt uneori reticenţi faţă de clienţi atunci când aceştia vin să-şi spună oful vizavi de problemele pe care le întâmpină.

După cum ştim cu toţii, în orice activitate nu totul este roz şi încercăm uneori să fim mai indulgenţi la erorile apărute în funcţionarea serviciilor, ceea ce cred că nu este bine nici pentru noi ca şi clienţi, dar nici pentru companii. Clienţii plătesc şi trebuie să se folosească de acele servicii în condiţii optime, iar dacă aceştia sunt mulţumiţi de serviciile oferite, şi companiile au numai de câştigat. Cea mai bună reclamă pentru o companie vine din partea clienţilor mulţumiţi.

Eu folosesc serviciile RCS-RDS şi am două abonamente, unul pentru Digi TV Satelit pentru locul natal (la ţară), iar celalalt ce cuprinde servicii de televiziune, telefonie mobilă, telefonie fixă şi internet fix şi mobil.

Cea mai mare nemulţumire a mea la serviciile de la RCS-RDS este pentru Digi TV Satelit, care din aprilie 2012 au scos din grila de programe posturile tv ale Antena Group, motivând la acea vreme că nu pot accepta să plătească peste 7 milioane de Euro pe an. De fiecare dată când merg la ţară la părinţi, în weeked sau concediu, pierd emisiunile mele preferate. Din această cauză m-am hotărât să renunt la abonamentul Digi TV Satelit şi să apelez la serviciile Telekom pentru a-mi achiziţiona o antenă  Dolce.

Desigur au fost şi probleme legate de funcţionarea internetului, dar cei de la RCS-RDS au fost receptivi şi au rezolvat repede acele deranjamente, aşa că le voi fi în continuare client şi voi păstra cel de-al doilea abonament.

Voi cu ce probleme v-aţi confruntat şi ce nemulţumiri aveţi la serviciile oferite de cele două mari companii, RCS-RDS şi TELEKOM?